1397-01-25 04:56
622
0
52553
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان:

توان دفاعی نیروهای مسلح قابل مذاکره نیست / نیروهای مسلح از چنان اقتداری برخوردارند که اجازه تعرض به بیگانگان نمی دهد

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش قابل مذاکره نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ امیر سرتیپ ۲ ستاد مهدی معمارباشی با تبریک هفته ارتش در جمع مردم گرگان اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن ۵۷، دشمنان انقلاب و کسانی که سالها در کشور ما حضور داشتند، منافع خود را به خطر دیدند و درصدد مقابله با این نهال نوپا که راهبردهای منطقه و خاورمیانه را برهم زده بود، برآمدند.

معمارباشی به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری ارزشمند حضرت امام، حضور یکپارچه مردم و نقش ارزشمند ارتش و پیوستن نیروی دفاعی کشور به ملت در بحبوحه انقلاب تاثیر بسیاری در پیروزی انقلاب داشت.

وی با گرامیداشت یاد شهید صیاد شیرازی بیان کرد: باید یاد و نام ایشان و سایر شهدا که حلقه اتصالی بین رهبری نظام و بدنه ارتش بوده و جزیی از ملت سرافراز بودند، زنده نگه داشته شود.

ارشد نظامی آجا در گلستان خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته های انقلابی برای رساندن پیام انقلاب از جمله اقدامات این عزیزان بود و باعت شد بصیرت و آگاهی بخشی ارزشمندی در بدنه ارزش به وجود آورد که این کار در نهایت باعث پیروزی اتقلاب و شکست طاغوتیان شد.

وی ادامه داد: دشمنان و معاندان انقلاب با پدیده ارتش که رکن رکین انقلاب بود مخالفت می کردند و شعار ارتش بی طبقه توحیدی و انحلال ارتش را در تجمعات اوایل انقلاب سر می دادند.

معمارباشی تصریح کرد: حضرت امام در ۲۸ فروردین ۵۸ با اعطای درفش ارتش به این نهاد تولد دیگری را برای ارتشیان سرافراز رقم زدند و به ملت اعلام کردند با حضور با صلابت از فرزندان انقلاب دفاع کنند.

وی ادامه داد: حسن اعتماد حضرت امام به فرزندان خود پاسخ در خور شانی درپی داشت و تحرکات ضدانقلاب و غائله های سال های نخست پیروزی انقلاب خاتمه پیدا کرد.

وی گفت: تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس برگی دیگر از عشق و دلدادگی ارتشیان سرافراز به نظام و مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان اظهار داشت: امروز در عرصه دفاعی و نظامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش در سطح منطقه از چنان اقتداری برخوردار است که اجازه تعرض به بیگانگان را نمی دهد.

امیر سرتیپ ۲ معمارباشی تصریح کرد: توان نظامی و فاعی نیروهای مسلح به هیچ عنوان قابل مذاکره یا معامله نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.